Avustajaksi

Ruumiin kulttuuri ilmestyy neljä kertaa vuodessa. Työn alla on parhaillaan mm. seuran 40-vuotisjuhlan aikoihin kesällä 2024 ilmestyvä juhlanumero, josta tulee tavanomaista tuhdimpi.

Mikäli olet kokenut konkaritoimittaja tai muuten sujuvakynäinen dekkarientusiasti, solahdat hyvin avustajajoukkoomme. Toimituksellisessa osiossa julkaisemme niin asiantuntija-artikkeleita, esseitä kuin haastattelujuttujakin. Työtä voi tehdä etänä kotoa käsin.

Lehden Käräjät-osiossa arvostellaan painettavia uutuusdekkareita. Arvostelukirjoja saa paperikirja- tai e-kirjamuodossa. Käräjäkoordinaattorimme Satu Henttonen lähettää arvostelijajoukollemme sähköpostitse neljästi vuodessa kirjalistat, joista voi toivoa itselleen arvosteltavaksi kerrallaan pari-kolme kirjaa. Satu kerää toiveet yhteen ja tarkkailee, että toiveet täytetään mahdollisimman tasapuolisesti. Arvostellun kirjan saa itselleen palkkioksi.

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä sähköpostitse ruumiin.kulttuuri@dekkariseura.fi

Virta: "Palmu, mitä jos se murhaajakin on lukenut Ruumiin kulttuuria! Ja oppinut siitä kikan tai kaksi!"
Palmu: "Kaikki fiksuthan sitä lukevat. Laitas nyt sitä tussaria vähän alemmas, ettei tule lisää ruumiita."

Kokki: "Vieläköhän kaffe olis kuumaa... jäi se pannumyssy laittamatta, kun tuli niin kiire lähtö."

---------------------
Jos tähdet eivät kerro riittävästi, niin tartu Ruumiin kulttuuriin!

(kuva: Elonetin arkisto)