Juhlavuoden suosikkidekkariäänestys käynnissä, osallistu!

7.5.2024

Dekkariseuran tasamerkkivuosiin on kuulunut äänestys kaikkien aikojen suosikkidekkareista, eikä tämäkään juhlavuosi tee poikkeusta.

On mielenkiintoista saada tietää, katoavatko vanhat klassikkosuosikit uudempien tekijöiden ja kirjojen tieltä.

Täytä oheisen linkin kautta aukeavalle lomakkeelle 1-3 kotimaista ja 1-3 ulkomaista dekkari/jännärisuosikkiasi.

Jos et osaa mainita yhtä tiettyä teosta joltakulta kirjailijalta vaan haluat antaa äänesi jonkun tekijän koko tuotannolle tai jollekin kirjasarjalle, merkitse kirjan nimeksi "koko tuotanto" tai sarjan nimi. Sillä ei ole merkitystä, missä järjestyksessä suosikkikirjasi kirjoitat, haluamme vain tarjota mahdollisuuden äänestää useampaa kuin yhtä kirjaa muutenkin oletettavasti vaikeassa tehtävässä.

Toivomme runsasta osanottoa, ja äänestys on auki myös muille kuin Dekkariseuran jäsenille.

Voit lähettää vastauksesi myös vapaamuotoisesti kirjeellä tai postikortilla osoitteeseen Suomen dekkariseura, PL 284, 00531 Helsinki.

Äänestyslomake on auki 31.8.2024 asti. Myös postivastausten tulee olla perillä siihen mennessä. Äänestykseen voi osallistua nimettömästi, mutta arvomme yhteystietonsa (nimi, osoite, puhelinnumero) jättäneiden kesken kirjapalkintoja.