Tuotteet

Toimintansa rahoittamiseksi Dekkariseura myy erilaisia dekkariaiheisia tuotteita. Tällä hetkellä tuotevalikoimaan kuuluvat heijastin, kangaskassi, keittiöliina (2 eri tekstiä), kirjanmerkki (2 eri kuvaa), mikrokuituliina sekä tuubihuivi.

Tuotteita voi tilata sähköpostitse osoitteesta jasenasiat[at]dekkariseura.fi. Merkitsethän tilausviestiisi selkeästi tilaamasi tuotteet ja kuinka monta kappaletta kutakin tuotetta tilaat. Jos tuotteesta on tarjolla kaksi kuva- tai tekstivaihtoehtoa, mainitse mitä tekstejä/kuvia haluat. Tilaukset maksetaan tilisiirtona, toimitusaika on pari–kolme viikkoa. Saat meiltä laskun sähköpostitse.

Myymme tuotteita tapahtumissa, joihin yhdistys osallistuu. Suurin näistä on vuosittain lokakuussa järjestettävä Helsingin kirjamessut, jossa Dekkariseuralla on oma messuosasto. Lisäksi jäsentilaisuuksissa ja Kallion dekkarikirjastossa sen aukioloaikoina on mahdollilsuuksien mukaan rajattu valikoima saatavilla.

Heijastin, 3 €
CE-hyväksytty pyöreä pehmoheijastin lanka- ja hakaneulakiinnityksellä.
Kuvana Dekkariseuran logo.

Kangaskassi, 5 €
Musta kangaskassi lyhyillä kantohihnoilla.
Viimeisiä viedään, näitä on jäljellä alle 20 kpl (01/23).

nKeittiöliina, 4 €
Kestää konepesun 60 asteessa.
Kaksi teksti- ja värivaihtoehtoa
pinkki, teksti: Alibina siivous
sininen, teksti: Älä jätä todisteita

Kirjanmerkki, 3 €
Kirjanmerkki 2 kpl, 5 €
Esa Holopaisen suunnittelemat kirjanmerkit Dekkariseuran logolla.
Poirot-kuvan teksti: Antaapa pienten harmaiden aivosolujen hieman levätä välillä.
Marple-kuvan teksti: Tutkimukset jäivät viimeksi tähän.

Mikrokuituliina, 4 €
Musta mikrokuituliina esim. silmälasien pyyhkimiseen muovikotelossa.
Teksti: Hyvin pyyhkii!

Tuubihuivi, 8 €
Dekkariseuran logoilla varustettu monikäyttöinen tuubihuivi.
Näissäkin viedään viimeisiä, jäljellä alle 20 kpl eikä uusia enää tule (01/23).